، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

فرشته ی زمینی

هنوز نیومدی عاشقت شدم 💝💝

1395/12/16 10:42
نویسنده : مامان سمیه
32 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وجودم..

سلام عجیجم..

امیدوارم بتونم برات یه مامان خوبی باشم . امیدوارم تو هم برای من دخمل گلی باشی .. میدونستی تو یکی از آرزوهای من بودی ،که برآورده شد ...

خدا رو شکر که سالمی و خدا رو شکر که دل من و بابایی و داداشی رو با اومدنت شاد کردی ..

دلم میخواد هر روز که میاد زود بخوابیم که زودتر تو رو ببینم

.الان داریم برات اسم انتخاب میکنیم .البته من ، چون بابایی میگه که اسمت هلیکشته هست ، یا میگه وقتی به دنیا اومد یه اسم خودم میزارم و شناسنامه رو پرت میکنم وسط که همه ببینید، .

البته میدونم شوخی میکنه ،، 

حالا من چند تا اسم تو ذهنم هست مثل ستایش ، محیا .. 

دوست دارم اسمت با مفهوم و زیبا باشه .. امیرحسینم هی میگه اسمت پروانه یا افسانه است👯👯 ...

دوست دارم .. البته بچه های گلمو خیلی دوست دارم و خدا رو شکر که شما دو تا فرشته رو خدا به من داده 💮💮💮👏

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)